FRACTIE:

De fractie is verantwoordelijk voor de politieke inhoud, en gaat over het beleid in Tynaarlo op al die gebieden waar de gemeente verantwoordelijk voor is. De fractie vertegenwoordigt GroenLinks in de gemeenteraad van Tynaarlo.

Wil je iets onder de aandacht brengen van onze fractie, wil je ons meenemen in je gedachtengang of zijn er ontwikkelingen waar je je zorgen over maakt? Onze fractie is altijd bereikbaar voor je vragen en staat je graag te woord!

Groenlinks Tynaarlo Logo
Groepsfoto van ons bestuur. Ze zitten op een stenen bankje, met op de achtergrond de kerk van Vries

Bestuur:

Het bestuur is verantwoordelijk voor de lokale afdeling en heeft als taak om te doen wat nodig is om deze te verstevigen en zichtbaar te maken. Hieronder valt het beheren van de (leden)administratie en de afdelings-financiën, alsook het organiseren van activiteiten voor de leden en het coördineren van de verkiezingsactiviteiten.

Heb je vragen over het lidmaatschap, over campagnes of wil je weten wat je kan betekenen voor GroenLinks Tynaarlo? Neem dan contact met ons op. We staan je graag te woord!